System Paczkomatów InPost automatycznie wybiera skrytkę, w której zostanie umieszczona paczka do odbioru. Sklep nie ma wpływu na wybór skrytki.
Wskazówka:
- paczka czeka w Paczkomacie 48 h
- brak odbioru w wyznaczonym czasie=zwrot do nadawcy
- skrytkę możesz otworzyć zdalnie przez aplikację w telefonie - dostępna tutaj Google Play i App Store.
Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że paczka jest uszkodzona: rozdarta, zgnieciona, oklejone inną taśmą niż firmową - rozpocznijreklamację przy paczkomacie, postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie paczkomatu.
W razie pytań lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem: 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki - udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzenia masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Odbiór osobisty
*Odbiór zamówionych towarów: Pasmanteria Passionis Sośnicowice, ul. Kościelna 1
Godziny pracy punktu odbioru osobistego: poniedziałek - piątek 9:30-16:00
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.