
Podaj swój adres e-mail, aby być na bieżąco z nowościami, promocjami i najnowszymi wpisami na blogu!


Płatność online
![]()
Pasmanteria Passionis ------------------------ |
Za darmo dla wszystkich zamówień |
![]()
InPost Paczkomat® 24/7 ------------------------ |
|
13,50 PLN dla zamówień do 150 PLN |
|
![]()
Kurier InPost
------------------------ |
Za darmo |
16,50 PLN dla zamówień do 190 PLN |
Płatność przy odbiorze
![]()
Pasmanteria Passionis ------------------------ |
Za darmo dla wszystkich zamówień |
![]()
Kurier InPost
------------------------ |
Za darmo |
19,50 PLN dla zamówień do 190 PLN |
System Paczkomatów InPost automatycznie wybiera skrytkę, w której zostanie umieszczona paczka do odbioru. Sklep nie ma wpływu na wybór skrytki.
Wskazówka:
- paczka czeka w Paczkomacie 48 h
- brak odbioru w wyznaczonym czasie=zwrot do nadawcy
- skrytkę możesz otworzyć zdalnie przez aplikację w telefonie - dostępna tutaj Google Play i App Store.
Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu zauważysz, że paczka jest uszkodzona: rozdarta, zgnieciona, oklejone inną taśmą niż firmową - rozpocznijreklamację przy paczkomacie, postępując zgodnie ze wskazówkami na ekranie paczkomatu.
W razie pytań lub problemów możesz skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem:
801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
W przypadku, gdy już po odejściu od Paczkomatu (np. w domu) zauważysz uszkodzenie paczki - udaj się do najbliższej placówki firmy InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody. Pamiętaj, że na zgłoszenie uszkodzenia masz 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Odbiór osobisty
*Odbiór zamówionych towarów:
Pasmanteria Passionis
Sośnicowice, ul. Kościelna 1
Godziny pracy punktu odbioru osobistego: poniedziałek - piątek 9:30-16:00